خانوما من هوس باقله کردم ضرر داره بخورم؟

۴ پاسخ

وای من یه عالمه نشستم خوردم. با‌گلپر و ابلیمو و نمک 😋😋

منم خیلی هوس کردم در یه کوچولو خوردم .

نخور عزیزم

من یه جا خوندم نوشته بود سه ماه اول ضرر داره باعث سقط میشه.

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری