دوستان آب هویج دو قلوپ خوزدم ضرر داره

۷ پاسخ

عزیزم الان ک خوردی ما چه کمکی میتونیم بهت کنیم😂

نخور جانم

عزیزم آب هویج میگن چون مقدار زیادی هویج آب میشه خوب نیست یه لیوان کامل بخوری وگرنه در حد دو قلوپ یا یه استکان کوچیک هیچ اشکال نداره تازه خاصیت هم داره

یکم‌ ایرادی نداره الکی خودتو استرسی نکن

دوقلوپ چیزی نیست فک کنم لب شکری میکنه هویج

نه دکتر من گفت میتونی ماهی یبار بخوری اگه دلت خواست

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری