عزیزم الان ک خوردی ما چه کمکی میتونیم بهت کنیم😂
نخور جانم
عزیزم آب هویج میگن چون مقدار زیادی هویج آب میشه خوب نیست یه لیوان کامل بخوری وگرنه در حد دو قلوپ یا یه استکان کوچیک هیچ اشکال نداره تازه خاصیت هم داره
یکم ایرادی نداره الکی خودتو استرسی نکن
دوقلوپ چیزی نیست فک کنم لب شکری میکنه هویج
نه دکتر من گفت میتونی ماهی یبار بخوری اگه دلت خواست
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.