من خوردم چند بار ولی غلیظ درست نمیکنم ی بسته دوبار استفاده میکنم زیادی کافئین خوب نیست ولی کاپوچینو مشکلی نداره
نه عزیزم کم بخوری اشکال نداره
بد خیلی بد🥹
من چندبارخوردم مشکلی نداشت
ن عزیزم موردی نداره میتونی بخوری من دکترمو برای نسکافه پرسیدم گفت روزی یکی عیب نداره بخوری دیگ هروز ک نمیخوریم هوس کردی بخور
در حد هوس اشکالی نداره
در حد کم میتونی هرچند وقت یکبار بخوری
قهوه و مشتقات قهوه برا جنین و رحم سم هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.