خانما خوردن کاپوچینو تو بارداری خطرناکه من هوس کردم

۸ پاسخ

من خوردم چند بار ولی غلیظ درست نمیکنم ی بسته دوبار استفاده میکنم زیادی کافئین خوب نیست ولی کاپوچینو مشکلی نداره

نه عزیزم کم بخوری اشکال نداره

بد خیلی بد🥹

من چندبارخوردم مشکلی نداشت

ن عزیزم موردی نداره میتونی بخوری من دکترمو برای نسکافه پرسیدم گفت روزی یکی عیب نداره بخوری دیگ هروز ک نمی‌خوریم هوس کردی بخور

در حد هوس اشکالی نداره

در حد کم میتونی هرچند وقت یکبار بخوری

قهوه و مشتقات قهوه برا جنین و رحم سم هستش

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری