بچها هفته دهم بارداری هستم هوس کاپوچینو کردم بخورم ؟

۵ پاسخ

ببخشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم بچه از چه هفته ای باید زند باشه تکون خوردناشو باید احساس کنه ؟

کم بخور کافئین زیاد ضرر داره

نه کافئین بالا خوب نیست
یه کوچولو بخور هوست بخوابه
چون ضربان قلب خودت و جنینو میبره بالا

آره عزیزم من میخورم نوش جان فقط زیاد نخور

کم بخور درحد هوس

سوال های مرتبط

مامان شاهان وتودلی مامان شاهان وتودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری