ببخشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم بچه از چه هفته ای باید زند باشه تکون خوردناشو باید احساس کنه ؟
کم بخور کافئین زیاد ضرر داره
نه کافئین بالا خوب نیست
یه کوچولو بخور هوست بخوابه
چون ضربان قلب خودت و جنینو میبره بالا
آره عزیزم من میخورم نوش جان فقط زیاد نخور
کم بخور درحد هوس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.