پیتزا ضرر داره خیلی هوس کردم

۱۰ پاسخ

خودت تو خونه درست کن
فقط نباید جلوی اشعه باشی

تو یک ماه ۳ بار خوردم عاشق فست فودم بنظرم باید رعایت کرد ولی هوس کردی بخور

نه بابا من هر هفته میخورم

پیتزا حاضری به خاطر کالباس و سس و اینا میگن بده.
تو خونه خودت درست کن بخور خیلیم مفیده .
ولی رعایت کن کالری زیادی داره . چاق میکنه.

اره ضرر داره
هوا هم نخور ضرر داره

با یه بار خوردن نه

اگه از نظر کالری و اینا میگی
پیتزا مرغ یا گوشت خونگی درست کن خیلیم عالیه

نه بابا چه ضرری

نه گلم بخور نوش جان

من هرهفته میخورم چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیام مامان تو دلیام هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی