خودت تو خونه درست کن
فقط نباید جلوی اشعه باشی
تو یک ماه ۳ بار خوردم عاشق فست فودم بنظرم باید رعایت کرد ولی هوس کردی بخور
نه بابا من هر هفته میخورم
پیتزا حاضری به خاطر کالباس و سس و اینا میگن بده.
تو خونه خودت درست کن بخور خیلیم مفیده .
ولی رعایت کن کالری زیادی داره . چاق میکنه.
اره ضرر داره
هوا هم نخور ضرر داره
با یه بار خوردن نه
اگه از نظر کالری و اینا میگی
پیتزا مرغ یا گوشت خونگی درست کن خیلیم عالیه
نه بابا چه ضرری
نه گلم بخور نوش جان
من هرهفته میخورم چ ضرری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.