بچه ها پیتزا در چ حد ضرر دارع تو هفته من
خیلی هوس کردم😭

۱۸ پاسخ

به نظر من هیچی عب نداره خوردنش من که همه چی میخورم😆

بخور بابا
من چند بار بیرونی خوردم دوبارم خونه درست کردم
نوش جونت پیشاپیش♥️

پیتزا همه‌ش حُسنه 😂😂
اگه از جای مطمئنی بگیری یا خودت بپزی 😊

بخورعزیزم نوش جونت منم میخورم

یا پیتزا خونگی با گوشت چرخکرده ابنا بخور
یا پیتزا سبزیجات یا استیک بخور ک سویس کالباس نداشته باشه

من سخت نمیگیرم میخورم
ولی گوشت مرغ یا رست بیف دیگ
منظورم اینه خیلی کالباس وسوسیس نمیخورم
البته جدا کالباس سوسیس هم خوردم ها😂
کلا زیاد سخت نمیگیرم
دائمی و مکرر نباشه چیزی نمیشه

هرچیزی در حد اعتدالش خوبه
پیتزا سفارش داری مرغ یا گوشت سفارش بده

من دوماه فقط پیتزا و ساندویج خوردم زنده موندم با سس اونم

من هر وقت دلم بخواد میخورم

😂😂😂واای دختر بخور لذتشو ببر هیچی نمیشه با یبار تو ک هر روز نمیخوری یبار بخور تا از سرت بیوفته

من که میخورم هرچی دلم بخواد

من یکبار خوردم دوتا قاچ پیتزا بیشتر نخوردم دیگ

هر چی هوس میکنی بخور ولی زیاده روی نکن و سعی کن با کیفیت باشه. نوش‌جان

اصلا ضرر نداره ولی خوب خاصیت هم نداره
چرا به خودت استرس میدی من از ۷ هفته تا ۱۳ هفته خیلی بیرون میرفتم همونجا اسنک یا پیتزا میخوردم با نوشابه

مگه قراره همیشه بخوری. هیچ عیبی نداره نوش جونت

ضرر نداره که هرچی دوست داری بخور اما در حد هوست همین همه چیز به اندازش خوبه کی میگه بده؟

جات خالی منک دیشب خوردم نتونستم طاقت بیارم ولی دیگ سس تند و اینا مث قبلا نخوردم

عیب نداره بابا بخور 😅

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته سی‌ام بارداری