بخور ... من ترشی لیمو میخوردم اون اوایل تند بودااا تند ... دل دیگه چه میشه کرد
من که ترشی فلفل میخورم با غذام
هیچی نمیشه بابا
تو خود گهواره ام زده اگه قبلا تند خور بودین یا با خوردن تندی معدتون اذیت نمیشه، هیچ مشکلی نداره
سخت ترین کار اینه که هوس چیپس فلفلی کنی و نتونی بخوری 🥲🥲
🤦🏻♀️
من ک میترسم بخورم
هوس چیپس هم زیاد میکنم
اره عزیزم
یبار چیزی نمیشه
اینطور شنیدم که جنین چیزای تند و دوست نداره
نمیدونم دیگه
هوسی بخوری مشکلی نداره
کلا چیزای تند نباید بخوری ولی اگه خیلی هوس کردی چند تا بخور اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.