سلام
کراچی تند بخورم ضرر نداره ؟
خیلی هوس کردم😑

۱۱ پاسخ

گفتی و منم هوس کردم

واییی منم دلم خواست 🤤
ولی فلفلی نخور میگن چیزای تند برا بچه خوب نیست

من ی بار گرفتم با ترس و لرز دو بارش کردم خوردم

من کلا ویارم چیزای تند و ترشه...خیلیم میخورم اتفاقا..بارداری اولمم همین بودم

تو هفته شما دوسه روز پشت سرهم میخوردم من نمیدونم ضرر داره یا نه بعدش دیگه نخوردم حتی یدونه

منم چند باری خوردم🤭

منم دلم خواست 😂

من خوردم

وای منم خیلی این چیزا رو هوس میکنم قبل بارداری متنفر بودم

ظرر نداره در حد حوست بره بخور

منم هوسم بود ولی پنیری خوردم ولی فکرکنم اشکال نداره فلفلی بخوری یه چندتایی

سوال های مرتبط

مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم👼🏻 مامان پسرم👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری