فکر کنم منظورت ازگیل ژاپنی هست رنگش زرده اصلا یبوست نمیاره من کلی میخورم هرروز تازه از یبوست جلوگیری میکنه
من زیاد میخورم
باغ ازگیل داریم
من خيلي ميخورم هرروز
نه ولی زیاد نخور باعث یبوست میشه
سلام خانوما من همیشه فشارم روی پونرده با وجود قرص فشار، دو ماهه هستم برای بارداری این فشار خطرناک نیست؟
فقط درحد هوس بخور چون یبوست شدید میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.