خانوما خوردن ازگیل در بارداری ضرر داره؟
خیلی هوس کردم

۶ پاسخ

فکر کنم منظورت ازگیل ژاپنی هست رنگش زرده اصلا یبوست نمیاره من کلی میخورم هرروز تازه از یبوست جلوگیری میکنه

من زیاد میخورم
باغ ازگیل داریم

من خيلي ميخورم هرروز

نه ولی زیاد نخور باعث یبوست میشه

سلام خانوما من همیشه فشارم روی پونرده با وجود قرص فشار، دو ماهه هستم برای بارداری این فشار خطرناک نیست؟

فقط درحد هوس بخور چون یبوست شدید میاره

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی