مصرف نسکافه ضرر داره؟ تفریحی میخورم

۱۲ پاسخ

نخوری بهتره ولی هفته ایی یکی دوبار مبشه خورد

کافئین زیاد رشد جنین رو کم میکنه سعی کن کم بخوری

بخور کم بخور

بخور بخور

کافئین داره خیلی خوب نیس سعی کن زیاد نخوری

من شیربادام گرفتم قهوه قاطیشه حالا نمیدونم فایدش زگبیشتره یا ضرر

بله عزیزم

توبارداری فقط دوسه بارخوردم

نه کمش هیچ ضرری نداره عزیزم

بهتره نخوری. روی جنین اثر میذاره

روزی یه فنجان ضرر نداره

بله کم بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ویکم بارداری