تو این ماه انبه و موز برام بده بخورم؟😁

۸ پاسخ

موز برای چی باید بد باشه 😂

من موز زیاد میخورم

من قبل بارداریم انبه میخوردم پریود می‌شدم ... انگار قاعده آورده
الانم میترسم بخورم

من که از هر دوش خوردم

چ بدی داره مگ؟
حالا من موز نمیتونم بخورم
زبونمو گلوم میسوزه
ولی انبه زیاد میخورم

چ بدی داره؟؟؟

من خوردم
فکنم اگه حساسیت نداشته باشی مشکلی نداره

میگن انبه بده نمی‌زارن منم بخورم

سوال های مرتبط

مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی