موز برای چی باید بد باشه 😂
من موز زیاد میخورم
من قبل بارداریم انبه میخوردم پریود میشدم ... انگار قاعده آورده
الانم میترسم بخورم
من که از هر دوش خوردم
چ بدی داره مگ؟
حالا من موز نمیتونم بخورم
زبونمو گلوم میسوزه
ولی انبه زیاد میخورم
چ بدی داره؟؟؟
من خوردم
فکنم اگه حساسیت نداشته باشی مشکلی نداره
میگن انبه بده نمیزارن منم بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.