خانما میتونم انبه بخورم ؟!

۱۱ پاسخ

من باوجود دیابت اگه موجود باشه در منزل هرروز میخورم 😁

خیلی خیلی کم

قندش بشدت بالاس مشکل دیابت نداری نوش جان کن کم بخوری بهتر

من که هر روز میخورم‌ فکر نکنم ضرر داشته باشه اگه قند ندارید میتونید بخورید

خواص زیادی داره بخور ولی اگر گرمی بدنت بالاست و دیابت داری در مصرفش مراعات کن و زیاده روی نکن

اره عزیزم

نوش جان بخور عزیزم

آره ولی کم چون گرمیه و حساسیت زا

بله گلم

عالیه بخور‌منکه‌ میخورم

چرا نتونی 🙄فقط اگه طبع بدنت گرمه ب اندازه بخور همون یکی کافیه

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیـــــ♡ــــان مامان دیـــــ♡ــــان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان آلوچه😍❣ مامان آلوچه😍❣ ۳ ماهگی