مامانا انبه میتونم بخورم ؟؟

۱۲ پاسخ

خوهرا انبه طبع گرمی داره و ت بارداری توصیه نمیشه بخورید ولی کمتر زیاده روی نکنید مثلا روزی یه دونه خوب زیاده

اره تا دوتا مشکلی ندارع

من زیاد خوردم

در‌ حد رفع هوس یکم بخور چون قندش خیلی زیاده

اره میتونی بخوری

برای رفع هوس اره بخور هفته ای یک دونه

من خیلی میخورم حتی خورد کردم گذاشتم فریز با شیر و موز درست میکنم میزنم بر بدن چقدرم میچسبه

من هر روز می خورم که 😬😬😬

گرمه الآنم تابستانه نخوری بهتره یک کوچولو برای هوست بره بخور

من تا الان ۷تا خوردم روزی یکی

کم بخور
دکتر من گفت نخور

من که خوردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیـــــ♡ــــان مامان دیـــــ♡ــــان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی