سلام خانوما انبه خوبه بخورم؟

۶ پاسخ

من یکی ک میخرم ، مثلا امروز نصفشو میخورم نصفشو پس فردا، از اول بارداریمم زیاد خوردم ، با شیر میکس کنی هم عالی میشه

من ک میخوردم

قندرو‌خیلی بالا میبره برای کسایی که امکان زایمان زودرس و پرخطر دارن ممنوعه ولی در شرایط نرمال در حد کم مشکلی نداره

بخور ولی مواظب قندت باش

اره خیلی خوبه ولی هفته های اخر نخور

اره ولی زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی