انبه برای زن باردار خوبه؟

۸ پاسخ

واسه زایمان خوبه دکتر به من گفت از ۳۶ هفته انبه و آناناس بخورم

رنگ غذابزارم بجای زعفرون ضرری نداره برام ۲۲هفته باردارم

من یه کارتن خوردم😂😂😂

من از سه ماهه دوم تا الان ۳-۴ تا خوردم هم خودم دوس دارم هم نینیم
هر وقت میخورم یه انرژی میگیره نینیم همه جامو لگدمال میکنه😅😂😂😂😂

عالیه مخصوصا ماه اخر

من ك زياد خوردم😬😬😬

من یبار دلم‌میخاست خوردم ولی زیاده ردی خوب نیست

من که میخرم انبه ولی آناناس میترسم

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان مهدی 💙شهد 👶 مامان مهدی 💙شهد 👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شایلین مامان شایلین ۵ ماهگی
مامان الينا مامان الينا ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی