سلام درسته قبرستان برای زن باردار سنگینه

۱۰ پاسخ

بستگی‌ به حس خودت داره عشقم
هیچ جایی برای آدم بد نیست مگر انرژی منفی ازش دریافت کنی حالا شاید یکی از خونه خاله‌ی خودشم انرژی منفی بگیره
من خودم اصلا حس بدی ندارم کاملا اوکیم و سر پسرم رفتم هم بارداری ام با نوزاد اصلا مشکلی نبود بچمم الان ۲ سالشه عالیم هست👌🏻
توی این بارداری هم رفتم مشکلی نداره

اعتقادیه
من خودم سر مزار مامانم میرفتم و میرم
یا هر جمعه میرم گلستان شهدا
بی قراری چیزی تو بچه هام حس نکردم ک بگم برا این شد الحمدالله
خدا نگهدارشون باشه
ولی ب مرده نباید نگاه کرد اینو خیلی عقیده دارم بهش

کی گفته بابا من تو این چندماه هر پنجشنبه سرخاک پدرومادرم بودم نه چیزی حس کردم ن چیزی بخاطر ناراحتیش شاید بد باشه وگرنه خرافات

من که همیشه میرم هیچ سنگینی هم حس نمیکنم خیلی هم آرامش بخشه به نظرم

اره میگن بده
بعد اینکه روح مرده هایی ک تازه مردن تا چن وقت اونجاهن
منم اینو شنیدم

اره قبرستون سنگینه

میگن نرید
منم نمیرم

میگن تو خاکسپاری نباشین وگرنه بقیش مشکل نداره

برای منم سواله

میگن والا نمیدونم منم

سوال های مرتبط

مامان مهدی 💙شهد 👶 مامان مهدی 💙شهد 👶 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدی 💙شهد 👶 مامان مهدی 💙شهد 👶 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری