بستنی خوبه برای زن باردار هوس کردم

۱۳ پاسخ

اره بخور

من هرروز میخورم از اول بارداری تا الان

اررره خوبه بیا بریم باهم بخوریم 🤤

عالیه

😂😂اگه قندشو فاکتور بگیریم خوبه
بخور عزیزم
هیچی بد نیست تا زیاده روی نشه توش

آره اگه دیابت بارداری نداشته باشی ضرری نداره

آره برا وزن جنین هم خوبه

اره خوبه

اره عزیزم چرا خوب نباشه تازه برای وزن دهی بچه هم عالیه

اره هم برای وزن نینی خیلی خوبه منم روزی یکی میخورم

اره برای وزن گیریه بچه عالیه من روزی یکی باید حتما میخوردم الان قندم بالاعه یکم دیگ باید رعایت کنم ولی همش میرم در یخچال بستنیارو نگا میکنم🥲😂😂😂

وا کی گفته خوب نیست

من همش میخورم 😁

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان مهدی 💙شهد 👶 مامان مهدی 💙شهد 👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الينا مامان الينا ۱۰ ماهگی