سلام بستنی خیلی هوس کردم قند هم دارم از ذهنم نمیره چکار کنم

۱۰ پاسخ

منم قندم بالاست ، پرو بستنی کاله بخور عزیزم قندش صفره پروتئینم داره ، هر وقت هوس بستنی کنم از اونا میگیرم

پرو بستنی بخور

اولا یکم بخور دوما بستنی رژیمی هم کاله زده هم میهن عزیزم

یه کوچولو بخور اشکال نداره

بخور عزیزم

بعد غذا یکم بخور ولی با شکم خالی نخور

ی کوچولو بخور عزیزم

ناشتا و بساعتت چنده

بخور

یکم بخور

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی