من قند دارم انسولین میزنم بدجور هوس شیرینی کردم دارم میمیرم

۵ پاسخ

من ک هم انسولین میزنم، هم شیرینی میخورم ، یکم دوزشو ببر بالا
نگرانی نداره ک

وای منم هر روز دارم این عذاب میکشم انسولین میزنم وخیلی هوس شیرینی میکنم خیلی ای خدا🥲🥲🥲

عزیزم قندت چند بود انسولین میزنی؟
منم قندم بالاعه خیلی میترسم از انسولین

یکم انسولین بزن شیرینی رو. بخور یک ساعت بعد بگیر که نه افت داشته باش نه خیلی زیاد شده باشه

قندتو‌تست کن شاید قندت افتاده

سوال های مرتبط