و ضمنا باید ناشتا ۸۵تا۱۰۰باشه من خودم دیابتی هستم نوع یک
عزیزم قند هر کس طبق دستگاه قندسنجت تنظیم باید بکنه اگه دیدی ناشتا زیاده باید انسولین آخرت که فک کنم لومیر بزنی زیادکنی اونم یهووو ۵تا نه ۳واحد یا ۲واحد
احتمالا دکتر خودش واحدشو ببره بالاتر
من بدون انسولین ۱۱۰بود
دیگه هرشب بهم گفت قبل خواب دو واحد بزن
الان کنترله
مگه قندتون چند بود ک انسولین میزنید
تو بارداری گرفتید ؟
دیگه همیشه میمونه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.