میگم مامانا انبه خوبه بخورم

۸ پاسخ

اره عزیزم خیلی هم برا وزن گیری خوبه
فقط زیاده روی نکن چون هم گرمه هم قندش زیاده

والا من که خوردم بدنم پاشید پدرم درومد رفتم بیمارستان اول کم بخور ببین توم حساسیت ندی

من ک سر بارداریم از چشمم افتاد

من ک خوردم

خوبه برای وزن گیری جنین هم خوبه

اره خوبه نوش جونت

ما اخر فقط چون گرمیه نخور زیاد

اره سرشار از پتاسیم من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی