تو هفته من انبه بخورم اشکال نداره یبار؟

۷ پاسخ

مگه انبه نباید خورد،من از اول بارداری خیلی انبه میخورم

من هفته ای یکی دوبار میخورم

کلا انبه خوردن اشکالی نداره که🧐

منکه هفته دوتا بزرگ میخورم

اگه قند نداری بخور دکتر به من گفت قندت بالاس زیاد نخور 🥲

نه بخور

خیلی طبعش گرمه یه ذره بخور ولی زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی