دوستان توی این هفته اشکال نداره جیگر بخورم؟

۳ پاسخ

من که خورم هم خودم زندم هم بچم دکتر گفت کم مشکی نداره
ولی من زیاد میخورم. هیچم هم نشده خیلیم سالم هستم

من ۴ ماه اول نخوردم اصلا ولی بعدش فروردین س تا سیخ خوردم دیگ نخوردم عید قربون ۲ تا سیخ خوردم
الان دیگ جنین کاملا شکل گرفته اتفاقا خاصیت زیادی هم داره زیاده روی نشه اشکالی نداره ماهی یکبار مجازه

جیگر تو دوران بارداری ممنوعه دکترم به من اینجوری گفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری