من که خورم هم خودم زندم هم بچم دکتر گفت کم مشکی نداره
ولی من زیاد میخورم. هیچم هم نشده خیلیم سالم هستم
من ۴ ماه اول نخوردم اصلا ولی بعدش فروردین س تا سیخ خوردم دیگ نخوردم عید قربون ۲ تا سیخ خوردم
الان دیگ جنین کاملا شکل گرفته اتفاقا خاصیت زیادی هم داره زیاده روی نشه اشکالی نداره ماهی یکبار مجازه
جیگر تو دوران بارداری ممنوعه دکترم به من اینجوری گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.