خانما جیگر تو ۶ ماه اشکال نداره بخورم

۴ پاسخ

من دو سیخ خوردم
بابا هر سیخ سه تا تیکه بیشتر نداره که

جیگر کلا تو بارداری ممنوعه

یه دونه بخور

بخور نوش جونت ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی