خانما جیگر مرغ بخورم یبار اشکال داره؟؟

۹ پاسخ

نخوریااا خیلی ضرر داره دکتر من گفته اصلا نخورم

شهرستان مادریم بیشتر مزغ و خروس تلف شدن میگفت مادرمم مریض شدن میمیرن حالا مادرم نداره حیون خالم داره هم گوسفنداش هم مرغاش نصفشون تب برفکی گرفتن

نمیدونم میگن جدید امده گوشت مرغ از جای مطمین بگیرین

نه بابا با یبار چی میخاد بشه در حد رفع هوست بخوری مشکلی نیست

سعی کن نخوری منم دلم میخواست به خاطر تب برفکی دکترم گفت سعی کن مرغ خیلی کمتر بخوری جیگر رو توصیه نکرد گفت جیگر گوسفندی گفت خیلی کم یه بار مشکلی نیست

وای‌جگرمرغ چیه😣

جیگر مرغ نمیدونم ی بار آدم زهر و سم هم بخوره باز چیزی نیست
من یه بار یه دوز دارو اشتباه استفاده کردم دکتر گفت با یه بار چیزی نمیشه تازه دارو خیلی قوی و خطرناک بود
من جیگر گوسفند خوردم چیزی نبود اوکیه بخور نوش جونت

ن عزیزم

یبار نه ولی سعی کن نخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری