توی قسمت مشاوره گهواره نوشته در هفته یکبار مجازه،منم چند وقت پیش به اندازه سه سیخ خوردم،بنظرم هرچیزی میتونیم بخوریم فقط زیادهروی نکنیم
تا ۴ماه اول خوب نیست بعدش میتونی کم بخوری
خیلی زیاد نمیشه خورد در حد چند تکه میشع
اره بابا بخور نوش جونت
شیره انگور با ماست قاطی کن بخور. عالیه برای کم خونی
تا جایی که میدونم فقط در حد رفع هوس میشه
از پزشک بپرس
هفته ای یبار میتونی
نه عزیزم بهتره نخوری جگر تو بارداری خطر داره
عدسی بخور زردآلو خشک بخور
پسته خامم خوبه برا کم خونی
دکترتم بگو دارویی چیزی برات بنویسه
عزیزم اسفناج،عدسی بخور.
جیگر ممنوع هست ویتامین A داره خوب نیست.
یا اگر خیلی کمه سرم اهن بزن یا قرص اهن بیشتر کنه دکتر
نخور
البته اگه کم خونیت شدید باشع دکترت خودش نامه میده برای متخصص اگه نامه نداده پس یعنی هنوز شدید نیست
من دكتر متخصص خون بهم گفت به مدت دو هفته یک روز در میون جگر بخورم به دلیل اینکه ذخیره آهن بدنم کم بود و اینکه گفتن دو بار سروم آهن خارجی تزریق کنم دکترم من رو فرستاد پیش متخصص خون
ماما ب من گفت جگر یکی از غذاهای ممنوع در بارداری هستش و تحت هیچ عنوان نباید خورده بشه
اره میتونی من با شماره ۴۰۳۴ تماس گرفتم بهداشت کشور بهمگفت ماهی یبار یا ۳_۴ بار تو بارداری مشکلی نداره
ولی من بیشتر اینا خوردم مامانمم سر بارداری همش جگر میخورد خیلی مقوله اهنش هم زیاده
جگر برای زن باردار خوب نیست
منم کم خونی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.