۴ پاسخ

الان بچت چند کیلوعه

بادوم و مغزیجات خوؤوبه مویز برا کم خونی بخور عدسی عدس پلو نخود آبگوشت کلا حبوبات نفخ شو بگیر بخور

برای وزن گیری جنین بستنی خوبه حلیم آبگوشت مغزیجات و کله پاچه ولی جیگر خوب نیست نخور چون من ک برای کم‌خونی از دکترم سوال کردم گفت اصلا نخور

من ک تو اون هفته بود خوردم مشكلي پیش نیومده برام فکر کنم تو اوایل بارداری ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری