۱۶ پاسخ

مویز صبح ناشتا ۲۱بخور واسه کم خونی خوبه سبزی تره بخور خیلی خوبه

شیره انگور با ماست قاطی کن بخور

صبح ها ناشتا مویز و خرما بخور
عدسی هم خوبه
اب انار
اب سیب

قرص بیشتر از مواد غذایی نیازو تامین میکنه

جیگر نخوریا ممنوعه
عدس و اسفناج و خرما و گردو و شیر انگور و گوشت قرمز

عدس؛ اسفناج، مویز؛ قیسی زرد آلو

انجیر

جیگر ممنوعه

جیگر که کلا ربطی به کم خونی نداره .به جاش نخود بخورید .عدسی اسفناج پخته

عدس خوبه

عدسی

فندق
اسفناج
بادوم
انار
میوه های قرمز رنگ
خرما
مویز

اسفناج بخور جیگر دل قلوه حتی مال مرغ اصلا نخوری ها خطر داره هفته ات هم پایینه اسفناج و اجیل تقویتی بخور گوشت زیاد مصرف کن عدس خیلی خوبه برا کم خونی

عدسی
اسفناج مخصوصا اگه اسفناج کوهی باشه

بارداری جیگرممنوعه

پسته جیگر که الان نمیتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه👧🏻🩷 مامان جوجه👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی