سلام خانما برای کم خونی چی خوبه بخوری ؟

۵ پاسخ

شیره انگور رو مثل شربت باآب قاطی کن بخور
کشمش شانی عالیه
قرص آهن رو باپرتقال یا آب پرتقال بخوری جذبش بیشتر میشه

گوشت قرمز سرشار از آهنه قابل جذبه

شربت شیره انگور🫠

پسته هم خوبه

قرص اهن
اسفناج
عدس

سوال های مرتبط

مامان 🩷 حلیا 🩷 مامان 🩷 حلیا 🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان جوجه👧🏻🩷 مامان جوجه👧🏻🩷 هفته سی‌وسوم بارداری