سلام خانوما برای کم خونی چی خوبه؟

۷ پاسخ

دوستان شما ام تو این هفته ها ترشحو دارین یا ن؟؟

اسفناج🤤

مگ قرص نداد واس استفاد کم خونی ؟

عدسی
اسفناج
پسته
شیره انگور عالیه

عدس بخور پست بخور گردو اسفناج شیره

من کم خونی دلشت دکتر بش گفته بود صد در صد بچتم کم خون در میاد روزانه ۱۰تا پسته بخور هرروز
الان بچش هیچ کم خونیی نداره

اسفناج
عدس
😂برای خودمون شولکی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان جوجه👧🏻🩷 مامان جوجه👧🏻🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری