سلام دخترا واسه کم خونی چی خوبه ؟؟

۲ پاسخ

من فروفورت گاین روزی دوتا میخوردم

مشاور زایمان می گفت عدسی رو با لوبیا درست کنید اگه تونستید گوشت چرخ کرده یه ذره یا یه تکه گوشت قرمز بندازید داخلش اگه ام نتونستید یه ذره آرد با رب سرخ کن بریز داخلش هفته ای دو بار یا سه بار استفاده کن عالیع

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان 🩷 حلیا 🩷 مامان 🩷 حلیا 🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی