۴ پاسخ

مویز خوبه.

عدسی اسفناج هرروز بخور قرص رئول عالیه

منم کمخونی دارم بادام و پسته بخور صبحانه یک روز در میان عدسی بخور اسفناج بخور

پسته خام
اسفناج ولی خامش تفت ک داده میشه برا غذا دیگ اون خاصیت و نداره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی