سلام واسه کم خونی چی خوبه؟

۶ پاسخ

عدسی.پسته.اسفناج.گیلاس

میگن اجیل خوبه منم از قسمت اجیل بدم میاد منم کم خونی دارم

اسفناج، عدس، جیگر ی سیخ بیشتر نمیشه خطرناکه

اسفناج عدس البالو و گیلاس انگور کشمش خرما هلو پسته مغزیجات شیره انگور

عدس،جگر گوسفند،گوشت قرمز،اسفناج

من جیگر گوسفندی و پسته و اسفناج میخورم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان 🩷 حلیا 🩷 مامان 🩷 حلیا 🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی