دخترا این قرص اهن خوبه واسه کم خونی

تصویر
۵ پاسخ

من میخورم شب قبل خواب سه ساله

اره دکتر بمن جدیدا داده اما قرمزه.چون کم خونی زیاد دارم گفته هرشب دوتا بخور با اب پرتقال

حتما با دستور پزشکت بخور من بم ففول معرفی کرد دارم میخورم

همه اهنا واسه کم خونیه دیگههه

اره خوبه من چن سال پیش یکسال تموم خوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی