واسه کم خونی چیا خوبه بخوریم؟

۱۰ پاسخ

قرص فیفول پرگننسی و شیره انگور قرص ویتامین ب ۱۲ و گوشت و مغزیجات

اسفناج،عدس،گوشت قرمز عالیه واسه کم خونی

گوشت فقط گوشت گوسفند، گوساله فایده نداره
کباب کنی هم بهتره
عدسی
بادوم
کلا همه چی بخور

قرص آهن و گوشت قرمز و انار وعدس و پسته

منم کم خونی دارم

مشكل منم هس اما يه دكتري گفت چون يبوست نگيري قرص اهن نخور بجاش گوشت قرمز و جيگر بخور

قرص فروفورت
پسته خام
شیره انگور

شربت شیره مویز بادام درختی پسته عدسی ابگوشت

جعفری
عدس
گوجه فرنگی

فقط تو بارداری قرص ففول یافرفوت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ترمه🩷 مامان ترمه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس وهاکان مامان نفس وهاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی