۴ پاسخ

عدسی .نخود آب.ارده شیره.مغزیجات .نارگیل
بادوم فندق سینه مرغ.گوشت

حلیم، مغزیجات

بادام درختی بستنی تخم مرغ

من ک هرچی میلم بکشه میخورم ولی میگن تخم مرغ و بادم و مغزیجات و میوه و سبزیجات و اینا خوبه بادم زمینی و اینا ، شیرینی هم ب اندازه اگر قند نداری

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی