سلام خانما برای وزن گیری جنین چیا بخوریم بیشتر خوبه

۷ پاسخ

دلستر قند خودتون بابا می‌بره و ممکنه بچه رفلاکسی بشه بخاطر گازی ک‌داره، اما ماست یونانی با آجیل ، تخم مرغ ابپز، نون سبوس دار مثل سنکگ پرسبوس، موز ،خرما،هفته لی دوبارحلیم،عدسی، دوبار معجون، یروز درمیون بستنی اگه قند نداری، شیر پرچرب ،ابگوشت گوسفندی،سیب زمینی کبابی، قارچ کبابی، سینه و فیله مرغ کبابی گوشت کبابی، کره بادام زمینی من سر بچه اول دکتر اینارو گفت بچه تو پنج شش هفته دو کیلو وزن گرفته بود

همه ی خوراکی های مقوی در کنار لیدی میل اون باعث میشه پیتامین ها جذب بچه بشه

منم شروع کنم دلستر فرنی بستنی بخورم🤣

آره دلستر هم وزن روبالا می‌بره هم شیر رو زیاد می‌کنه سعی کن برنج و ماکارانی نون قطع بشه صبح ها حلیم بخور آجیل زیاد بخور حتی تخمه هم خوبه آبگوشت گوشت و مرغ کبابی هم عالیه

آبگوشت

حلیم آجیل گوشت کبابی دلستر

معزیجات.حلیم.تخم مرغ آبپز. فرنی

سوال های مرتبط

مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان پرنسس خانوم مامان پرنسس خانوم ۹ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد