سلام مامانا برای وزن گیری جنین چی بخوریم خوبه؟

۱۲ پاسخ

حبوبات آش و عدسی ، آبگوشت، تخم کدو ، نخودچی کشمش ، بادام درختی

این مدل کره بادوم زمینی هم برای وزن گیری جنین خوبه

تصویر

خامه عسل،بستنی، پروتئین گوشت و مرغ و ماهی

بستنی ،ذرت ،نخود،شیرموز

حبوبات ماننده لوبیا عدس نخود مغزیجات گردو فندوق بادام
لبنیات هم چیز

ماکارونی ، برنج ، بستنی ، نون

ابگوشت و حبوبات میگن به وزن نی نی خیلی کمک میکنه

توی این گرونیا هرچی دم دستت دیدی بخور

بستنی . حبوبات . آبگوشت

کباب آجیل معجون بستنی سینه مرغ هرچی که پروتئین داره

اجیل، بستنی، میوه، فرنی،

کباب .حلیم .بستنی .شیر موز

سوال های مرتبط

مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی