سلام خانوما، برای کم خونی تو بارداری چی مصرف می‌کنید

۴ پاسخ

قرص فرفوت صبح ها دو تا.فولیک اسید شبی یک

علاوه بر قرص میتونید از مویز عدسی اسفناج شیره اصل استفاده‌کنید من قرص فروفورت گاین میخورم ک میگن تو اهنا عالیه

قرص‌....

شبی دوتا قرص

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷 حلیا 🩷 مامان 🩷 حلیا 🩷 ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری