۸ پاسخ

جدا از قرص آهن ، سه شیره (شیره انگور، انجیر و توت )بخورید ، با اینکه گرمه ولی یک تا دو قاشق توی آب حل کنید به شکل شربت بخورید

من دکتر گفت ففول بخور ولی میخورم معده درد شدید و حالت تهوع میگیرم نمیدونم چکارکنم.کپسول کلا نمیتونم بخورم

قرص آهن

من روزی دوتا فروفورت

فلیپ ۲۰ تو یک ماه هموگلوبین از۱۰/۲شد۱۰/۹

من هشت تا سرم زدم با قرص فروفورت

من روزی سه تا قرص اهن میخورم دوتا خارجی ی دونه ایرانی

ففول و فرفورت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری