۸ پاسخ

نوش جونت بعد این همه وقت که عیبی نداره بعدم شما دیگه از هفته سقط گذشتی موردی نیست

بخور نوش جونت ایشالله هیچی نمیشه

بخور بخور نوش جونت 😂

عزیزم من بعد سه ماه چندبار جگر خوردم چون قبل بارداری هم خیلی به جگر علاقه داشتم فقط سه ماه اولو نخوردم

جای ماروهم خالی کن😭

نوش جونت الان دیگ فک نکنم اونقدرا مضرر باشه

نوش جووونت

میشه؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری