۹ پاسخ

کالباس خونگی بخر بیرونیا معلوم نیست گوشتش چی باشه

نه ماهی یکبار مشکلی نداره

سعی کن برند خوبشو بگیری که کمتر ضرر داشته باشه

والا من هر موقع هوس چیزی میکنم میخورم 🤤

نه بابا من هم نخوردم بعد از پنج ماه سه بار خوردم

نه عزیزم بخور

نه عزیزم چه ایرادی داره بخور نوش جونت

نه بخور نوش جونت با یبار خوردن هیچی نمیشه مامان جان مصرف زیادش ضرر داره

نه عزیزم هوس کردی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی