هوس انبه نرسیده کردم، میشه یدونه بخورم بنظرتون عیبی ندازه یکی

۸ پاسخ

تا دلت بخواد انبه سبز خوردم با نمک
هیچیم نشد خداروشکر
نوش جونت بخور

من میخورم خبری نیست بابا😂😵‍💫

اخ دلم انبه خواست،شما اونجا دارید😭

نه عزیزم چرا بد باشه

من همش میخورم بابا خبری نیس بخور

انبه هست الان بازار

من ک هی میخورم نمی‌دونم خوبه یا ن

یکم بخور عزیزم برای اینکه هوس کردی ولی زیادش ن گرمه

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی