سلام خانما تو هفته من میشه موز بخورم

۵ پاسخ

من هرروز خوردم تو دوتا با داریم
حتی بارداری قبلیم انبه هم هرروز میخوردم

نوش جان

موز اتفاقا خیلی خوبه بخور عزیزم اشکال نداره

میگن گرمی داره

اره چرا نشع

سوال های مرتبط

مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری