تو هفته من انبه خطر ناکه؟؟؟

۱۲ پاسخ

نه چ خطری

من از اول بارداری تنها میوه ای که زیاد خوردم انبه بود شاید روزی چهارپنج تا هیچ مشکلی نداشت فقط چون قند مرحله دومم رو به بالا بود دکترم گفت دیگه نخورم یا اگه هوس کردم در حد یه تیکه

نه فکر نکنم.چون من زیاد خوردم

نه چرا خطرناک باشه منم یدونه خریدم کم کم کنار میوه هام خوردم بخور نوش جونت

نه کم بخوری چرا خطرناک باشه

ن من ک خیلی میخورم

نه بخور عزیزم

نه من روزی یه دونه میخورم انبه خیلی هم خوبه بچه رو خوشکل میکنه برای حالت تهوع هم عالیه من شنیدم توی همین گهواره یه نفر میگفت باغ انبه دارم من روزی چهارپنجتا میخورم

کم بخور

منم زیاد خوردم

نمیدونم ولی من تو هشت هفته که بودم روزی یکی میخوردم

فک نکنم ، باز بپرس
منک خوردم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری