چرا تو هفته 21واژن خیلی درد میگیره خطر ناکه?

۳ پاسخ

با در واژن تازه داری آشنا میشی عزیزم 😐🤦 هفته های بالاتر شدیدتره

به نظرم یه سونو واژینال بدین طول سرویکس و‌ بررسی کنید خدانکرده کوتاه نشه
تو سونو انومالی چند بود؟

فعلا بع هفته های بالاتر نرسیدی اینو میگی بزا برسی🤣

سوال های مرتبط

مامان خانوم لوبیا مامان خانوم لوبیا هفته نوزدهم بارداری
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری