۶ پاسخ

منم همینجوری بیشتر اوقات اونجاس😁 نگران نباش

من از ۱۶ هفته سرکلاژم من از اول بارداری تو استراحتم فقط واسه دستشویی بلند میشم

چند وقته سرکلاژی؟؟!!
چند روز استراحت مطلق بودی.
منم سرکلاژ شدم

از سرشب همینجوری لکد میزنه با هرلکد دردم میگیره

نه عزیزم. طبیعیه

تو واژن؟!
مگه چیه
وقتی داخل رحم هست جنین چجوری تو واژن لگد میزنه

سوال های مرتبط

مامان پناه قشنگم🐣🐥 مامان پناه قشنگم🐣🐥 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد