بخور اگه دلت کشیده منم خوردم ولی درحد دوتا زیاد نخور
بله تا آخر بارداری
شنیدم ویتامین آ زیادی داره
مث جگر گوسفند نخوری بهتره
برا هوست ی دوتا سه تا دونه بخور
دکتر من ۴ ماه اول رو بهم گفته بود اصلا نخور،بعدش در حد اینکه هوست برطرف شه بخور
سه ماهه اول بله خطرناکه ولی تو هفته ی شما خطرناک نیس اما مفیدم نیس دل مرغ جایگزینش کنی بهتره
من همه چی میخوردم از همون اول
نه نخور خوب نیست
بله ، خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.