سلام عزیزان جگر نرغ تو هفته من خطر ناکه

۸ پاسخ

بخور اگه دلت کشیده منم خوردم ولی درحد دوتا زیاد نخور

بله تا آخر بارداری

شنیدم ویتامین آ زیادی داره
مث جگر گوسفند نخوری بهتره
برا هوست ی دوتا سه تا دونه بخور

دکتر من ۴ ماه اول رو بهم گفته بود اصلا نخور،بعدش در حد اینکه هوست برطرف شه بخور

سه ماهه اول بله خطرناکه ولی تو هفته ی شما خطرناک نیس اما مفیدم نیس دل مرغ جایگزینش کنی بهتره

من همه چی میخوردم از همون اول

نه نخور خوب نیست

بله ، خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری