خانوما خوردن یکم جگر گوساله تو ماه من خطر ناکه؟

۷ پاسخ

جگر گوساله رو نمیدونم من جگر گوسفند دوبار تا حالا خوردم ب دکترم هم گفتم گفت موردی نداره دوبار همه چیز در حد تعادلش بد نیست

سه ماه آخر میتونی بخوری ن زیاده روی کنی کم من دکترم گفت سه ماه آخر موردی نداره بیشتر سه ماه اول ضرر داره

در حد ۲،۳ دونه اندازه یه انگشت نه
بیشتر ضرر داره

کلا ممنوعه دیگه در حد یکم‌برا هوس خوردی اگه مشکلی نیست

نخورعزیزم

من دیشب دلت نخواد یکم جغول بغول خوردم
یعنی نیم ساعت نشد همه رو بالا اوردم😑

كلا ممنوعه تو بارداري
نخور

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وچهارم بارداری