جگر گوساله رو نمیدونم من جگر گوسفند دوبار تا حالا خوردم ب دکترم هم گفتم گفت موردی نداره دوبار همه چیز در حد تعادلش بد نیست
سه ماه آخر میتونی بخوری ن زیاده روی کنی کم من دکترم گفت سه ماه آخر موردی نداره بیشتر سه ماه اول ضرر داره
در حد ۲،۳ دونه اندازه یه انگشت نه
بیشتر ضرر داره
کلا ممنوعه دیگه در حد یکمبرا هوس خوردی اگه مشکلی نیست
نخورعزیزم
من دیشب دلت نخواد یکم جغول بغول خوردم
یعنی نیم ساعت نشد همه رو بالا اوردم😑
كلا ممنوعه تو بارداري
نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.