سلام خانوما ۷ هفته هستم انبه خوبه بخورم

۴ پاسخ

درخواست دوستی میدی عزیزم 🌷

در حد هوس یعنی چقدر .من و شوهرم و پسرم ی انبه یخ زده خوردیم زیاد که نبوده

زیاد نخور گرمیه ولی در حد رفع هوس یکم بخور

به اندازه خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه جواد💙 مامان جوجه جواد💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۷ ماهگی
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۳ ماهگی